niedziela, 23 października 2011

Początki są trudne...

Już od pewnego czasu rozmyślałam nad utworzeniem bloga, ale wciąż się wahałam, coś ciągle stawało na drodze, nie mogłam podjąć decyzji. Zostało to rozwiązane prostym poleceniem: "waszym zadaniem zaliczeniowym w tym semestrze jest prowadzenie bloga". Jestem więc i zaczynam.

Blog ten poświęcony jest zatem, jak sugeruje tytuł, Zagłębiu Ruhry, które w 2010 roku pełniło zaszczytną funkcję Europejskiej Stolicy Kultury i projektem w tym czasie przeprowadzonym. W poprzednim roku akademickim brałam udział w studenckim wyjeździe naukowym do tego regionu Niemiec i miałam jedyną w swoim rodzaju okazję do zapoznania się projektami tam organizowanymi, do spotkania z samymi organizatorami wydarzeń, do zwiedzenia tych poindustrialnych terenów, obecnie odzyskiwanym dla celów kulturalnych.

Mam nadzieję, że z zainteresowaniem zapoznacie się z tym, co będę miała tutaj do przekazania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz